Rock by Sweden

Fy fasiken så kallt det är ute och då är det ändå bara 8 grader ute kanske.  Var ute både förmiddagen och eftermiddagen med barnen på jobbet och sen dess har jag frusit, blir att svepa in sig i en filt snart och sätta sig med en kopp te framför tv:n.
Kom nyss hem efter en lite runda på affärer med mamma så nu är några julklappar köpta! Sjukt att det ska va sån hysteri kring julen. Jag och mamma pratade i bilen att nästa år ska vi inte köpa så många klappar.
Iallafall så kom jag på en sak jag vill ha av tomten! Dessa örhängen från rock by sweden skulle gärna få bli mina.  http://www.rockbysweden.com/smycken.php (tredje raden i mitten)
Har hämtat igen min kamera från pappa nu så snart kan jag börja ta bilder till bloggen!
Natti folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0