Middag, mys och paket.

Helgen är kommen! Första helgen jag är ledig på evigheter känns det som. Är helt slut efter den här veckan, tror jag börjar tagga ner lite nu för man vet att man ska va ledig snart. Knatade runt på stan idag och tanken var att jag skulle köpa klart alla julklappar men en annan sak kom i vägen så får ta det någon annan dag. I eftermiddags ringde min kära mor och bjöd hem mig på middag, otroligt gott! Stannade kvar en stund och hade det mysigt men vid 8 började jag knata hemåt. Färden hem var jobbig, hala skor, förstora täckbyxor och kalla vindar. Kom iallafall hem och tänkte att nu ska jag ha lite mys för mig själv, tvättade håret med silverschampo och inpackning. Torkar det och vad har hänt? Jag är typ grå i hårbotten så nu har jag tvättat håret än en gång så får väl se om jag får till det här på nå vis. Fick med mig en matlåda hem och vad ligger inte tillsammans med kycklingen? Jo skumtomtar, min fina pappa hade gjort en lite överraskning. Dom ligger i såsen och ser allmänt äckliga ut men var tvungen att smaka ändå. Jag är lite äcklig jag me.
Har även slagit in några paket, har använt mig av papper och etiketter från ikea! Vart fint.
Nu ska jag torka håret så håll tummarna att jag inte ser ut som en dam i 65 års åldern nu.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är alla paket mina? hehe.. Jättefint papper, jag skulle gärna fara en sväng till ikea jag med :) Kul att du börjat blogga också! Kram

2010-12-18 @ 13:15:56
URL: http://elinochalva.blogg.se/
Postat av: Helena L

Hej Camilla! Vad kul att du har en blogg! Lät riktigt smarrigt med skumtomtar i såsen ;)

Hoppas du får en trevlig jul!

Kram Helena

2010-12-18 @ 16:33:47
URL: http://helenahillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0