Då var jag här...

För det första, alla namn var upptagna så nu känner jag mig som 14 år och har gjort en användare på Lunarstorm. iamcam...på riktigt, kasst.
Dom senaste åren har jag slaviskt följt alla möjliga bloggar så nu bestämde jag mig för att göra en själv, jag siktar mot toppen! Är väl försent att bli "storbloggare" men jag bor ju trots allt på Mariehem, granne med foki. Hon kanske kan ge mig några tips? Men läste att hon flyttar till Thailand snart, attans! Hade ju världens chans...
Vaknade till ett kallt umeå idag, 20 minusgrader visade termometern i morse. Kändes tungt att öppna ytterdörren och känna en bitande känsla i hela fejjan. Kom till jobbet alldeles röd, kall och arg. Ingen bra start på dagen.
Tror nog att jag har världens bästa jobb egentligen, inte alla som har turen att få va med små barn om dagarna och se deras glad ansikten och få mötas av en kram när man kliver in genom dörren. Slutade tidigt idag så har spenderat dagen med att dola på i lägenheten.
Köpte lampor på mio och boom i helgen, vart så grymt bra. Ska visa bild nån dag men min pappa har lånat min kamera.
Så nu får vi väl se om bloggandan håller i sig...
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Välkommen :)

2010-12-14 @ 20:58:18
URL: http://thisissarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0